you recall I call you back

Igårkväll cyklade jag till petra där julia och sexton andra föräldrar redan var, däribland mina. Sedan kom kajsa och vi cyklade mot stan. Först stannade vi till vid skolan och kollade vilka som var där. Det var en massa folk på konstgräsplanen. Vi cyklade vidare mot stan och mötte upp izak,ida och elsa som stod och åt pannkaka. Dom delade visst ut gratis pannkakor på stan. Fint.
Vi drog ganska snabbt från stan och tillbaka mot grubbe igen, vissa spelade brännboll, jag satt på en bänk med några istället. Vi var där nån timme kanske, sen for vi hem till Elsa i 8c. Hon hade det största rummet jag har sett, så fint! Vi chillade i hennes vardagsrum ett tag, sen for vi tillbaka till grubbe och var där en stund. Sedan drog jag,izak,petra och ellen hem till nån Simon. Det var trevligt, vi såg på kopps.
När jag och izak och petra senare kom hem till petra såg vi på sunes jul och sedan somnade vi.
sammanfattat en bra kväll men den kunde ha blivit roligare!

I morse vaknade jag först, vilket har börjat bli en vana nu. Vi åt frukost i petras uterum. Eller ja, tacos och pannkaka.
Lunch kanske. Vid elva for izak hem och vi drog till kyrkan (konfaträff). jag somnade i kyrkbänken och for hem. Egentligen slutar det kl. 16. Jag känner mig sjuk, inte kul alls eftersom revyn är nästa vecka och vi har temavecka hela denhär veckan. Imorrn ska vi spela igenom alla stora låtar hela dagen, vilket är Killer Queen, Back to black (som jag sjunger), Like a prayer, Life on mars och låtar som har orkester tror jag. Jag vill verkligen kunna sjunga imorgon.

Nu ska jag och mamma städa och sedan åka in och kolla på revykläder. Jag ska bland annat kolla på klänningen på bilden nedan. Ha en bra söndag!

image757
krya på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0