you gotta get with my friends

Grymt bra måndag måste jag säga. Började med so där vi fick tillbaka provet, VG. Hade 1 fel så hade jag haft rätt på den hade det varit MVG. Ska vara nöjd eftersom jag t o m tvivlade på godkänt innan.
Sedan hade vi lunch, lite HK och sen föreställning för lite skolor. Kul kul!
Efter skolan cyklade jag izak och ida hem till mig och chillade framför datorn. Sedan lagade vi middag osv innan vi cyklade tillbaka till skolan och hade ännu en föreställning. Det var helt sjukt skoj ikväll! Spicegirls, såå kul!

Det togs en massa bilder nere i källaren men självklart ska USB;n krångla och vägra funka.
Får se om det löser sig. Nu ska jag duscha!
Pussar
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0