wannabe

Hejhej! Sitter hemma hos petra och har nyss ätit middag. Efter skoldagen, som förövrigt var väldigt lugn, cyklade vi till stan och jag hittade en back2black-klänning på gina tricot. Köpte även en bikiniöverdel på H&M. En vanlig svart med bygel, alltid bra att ha! Sedan fick även ett litet hårband från Indiska följa med hem.
Dock är det två saker som irriterar mig.
1. Linnet/klänningen som jag ville ha från h&m som var perfekt (nästan iallafall) fanns bara kvar i xs nu. Hoppas dom får in fler!
2. Den svarta klänningen jag köpte har en jättekonstig skärning vid bröstet, vilket gör att man ser helt platt ut. Inte heelt snyggt.

Ikväll ska vi bara öva spicegirlsdansen, se oth och chiiilla.

ha en bra kväll, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0