tuesday

Hejhopp. Fina uppdateringen idag då!
Skoldagen bestod av lite rep och dansträning och så. Sedan cyklade jag,izak,julia,ida,josefin och ida till stan.
Först kollade vi in slumpen, en secondhandaffär lite utanför stan. Hittade lite crazy skor som skulle kunna funka till spicegirls, samt nån flashig skjorta till izak och lite clips.
Sedan tjiillade vi på stan ett tag innan jag kom på att jag hade glömt min kamera på slumpen så jag, izak och ida cyklade tillbaka. Mina wayfarers var också där. Tappade dock ett örhänge där inne, hm.
På stan hände inte så mycket mer, drog hem vid fem kanske. Skulle egentligen på Izaks basketmatch men hann inte eftersom mamma satt i möte och hon skulle köpa hem mat eftersom jag har namnsdag idag. Grattis. Nämen namnsdagar är egentligen skit enligt mig. Vem bryr sig. Eller, kanske är lite kul.
Ikväll har jag och my gått en långpromenad. Vet inte hur länge vi gick, en timme och 45 minuter kanske. Rätt kallt men skönt. Vi gick vid strandpromenaden, det är så fint på kvällen!

Jag orkade inte tvätta håret i morse. Det resulterade i en knut. Tvättar det alldeles för ofta ändå. Ska börja tvätta det mer sällan, så det inte lika lätt blir fett. Men det är svårt när man tränar.
image785
image786
Hade min myströja från monki och favoritsjalen från Afrika.
image787
Morgonen var solig och jag cyklade i glajor.
image788
vi går igenom killer queen-noterna i en av musiksalarna.
image789
Izaks killer skjorta.

image790
jag och ida som delar emma-rollen i spicegirls hittade passande skor som vi la undan.
image792
vi var trötta och satte oss ner vid coffeehouse.
image793
Izak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0