trötttt

Hejhej!
Vaknade i morse efter 10,5 timmars sömn och var konstigt nog trött. Tog längsta sovmorgonen ever men jag missade bara matten som jag förresten inte ens visste att vi hade. 12.15 började jag då istället för 08.10 som alla andra. Så skönt!
När jag kom hade vi föreställning för skolan kl 13 så vi började förbereda oss osv. Efter det var klockan runt tre och jag, izak, ellen och ida for ner till stan och åt middag och chillade på station i soffan tills vi kom på att klockan var över sex, när vi skulle samlas på skolan. Så vi speedade tillbaks till skolan och jag med min "bra" cykel låg 50 meter bakom fast jag trampade jävel. Shit happens.
Kvällens revy gick helt okej, kul som alltid. Börjar bli lite drygt men vi är lediga imorrn iallafall, från revyn alltså. Vi har skola som vanligt. Funderar dock på att stanna hemma och plugga. Och jag är inte den enda som gör det. Vi har haft fullt upp med revyn nu i två veckor, och nu har vi 1 ledig dag där vi kan plugga efter skolan, och dom förväntar sig att man ska klara ett helt no-prov på en eftermiddag? Dessutom har vi match på kvällen som jag måste gå på enligt mami och då har jag ingen tid att plugga heller. Därför funderar jag och några andra på att skippa skolan imorrn. Dom får skylla sig själva.

Nu ska jag sova strax. Kanske tar ett bad innan.
Det var en bra dag i alla fall!
pussar
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0