torsdag

Hejsan! Kom hem för tio minuter sen. Idag gick jag i skolan till klockan ett ungefär. Sedan drog jag,izak och elsa hem till mig och jag kom på att mina nycklar låg inne i huset. Lyckat.
Så vi klättrade upp på taket över altanen och försökte komma in genom ett halvöppet fönster. Lyckades inte.
Så vi låg ute i solen en timme eller två och slöpluggade.
När pappas möte var avslutat kom han med nyckeln. Elsa for vid kl 15 och jag och izak gjorde våfflor och chillade vid datorn. Inte alltför mycket plugg där!
När vi sen cyklade till skolan vid 18tiden nångång kraschade vi in i varandra nästan precis utanför skolan och jag flög pladask ner på marken. Gjorde dock inte illa mig alls nästan. Det jobbiga var att mitt cykelstyre satt fast i izaks bakhjul så nån gubbe kom springande och hjälpte oss. Tack!
Sedan hade vi revy och det flöt på bra som vanligt. Kulkul!
Imorrn har vi sovmorgon och ekologi-prov. Ingen sovmorgon för mig alltså, måste upp och plugga.
Efter skolan drar vi väl till stan som vanligt och på kvällen har vi två föreställningar! The final two.
Sorgligt, men också skönt!
Taggar redan nästa års revy, måste bli så jävla bra!

Efter revyn cyklade jag hemåt med petra,julia och ellen. När julia svängde av stannade vi och pratade en stund, sen fick petra en snilleblixt att köpa godis så vi drog till kvantum. Folket där glodde, inte så konstigt med tanke på allt smink, petras brunkräm (hon ska ju föreställa negern i spicegirls) och mina nylonstrumpbyxor!
Aja vem bryr sig imorgon?

nu ska jag läsa kenzas och sen chatta med mina finaste. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0