söndagar..

Jag har egentligen saker att göra, ändå är jag så fruktansvärt rastlös.
Men det går verkligen inte att plugga matte hemma. Omöjligt. Går inte.
Jag cyklade till Ida på Grubbe och slängde ett öga på gossip-girl-maratonet medans jag studerade hennes nya systemkamera. Olympus nånting. Sedan cyklade vi till nån salong och solade. Det var första gången för mig. Andra för Ida. Inget speciellt, rätt skönt.
Syns ingen skillnad dock. Måste väl göra fler gånger. Fast det är ju inte bra.
När jag kom hem regnade det så jag tog in tvätten som mamma hängt upp utomhus. Sedan var jag hungrig. Och vet ni vad jag hittade? Crunchys. Dom röda. Med tropisk yoghurt. Så mycket jag när jag var yngre. Nostalgi.
Nu ska jag fortsätta att vara rastlös, sedan vankas middag. Det blir gårdagens thaigryta. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0