sjuk

Hej bloggen, det var inte kul att vakna i morse. Tisdagar är min favoritdag och vi slutar 14.10.
När jag vaknade kunde jag inte ens svälja utan att det skulle göra ont i halsen, och sen när jag pratade hade jag knappt någon röst heller. I över en timme låg jag och försökte somna om men jag hade så sjukt ont i halsen att det inte gick. Det kom så plötsligt för igår hade jag inte alls lika ont, bara lite efter träningen och så.
Jag är skiträdd att dra på mig värsta förkylningen nu när revyn närmar sig. Jag vet inte om jag fortfarande har mycoplasma (ett slags virus som gör att man kan vara förkyld jättelänge) som jag blev diagnoserad med fö några månader sen. Det är sjukt drygt att vara sjuk när man missar i skolan och allt. Och vi skulle dra på stan idag och det såg jag verkligen fram emot. Men jaja, jag behövde väl stanna hemma. Hoppas jag kryar på mig nu.

hoppas ni har en bättre dag än jag.
pussar
Linnéa

Kommentarer
Postat av: ullis

ja, det gör jag:)
tackar!!!

2008-05-06 @ 17:09:20
URL: http://ulrikaaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0