rastlös

Eftersom jag redan sett hela säsong 1 av gossip girl så längtar jag asset av mig tills säsong 2. Det blir inte bättre när jag går in på cwtv som sänder serien i USA och får syn på en sneakpeak från nya avsnitten. Jag blir galen!
Om någon är sugen på att se, klicka här.

Hela dagen har jag suttit vid niklas dator inbäddad i två täcken och sett på "Life of Ryan" där man får följa proskataren Ryan Sheckler och hans vänner och familj i vardagen. Rätt bra!

Hela eftermiddagen och kvällen har tillbringats i tv-soffan framför o.c. Nog för att jag har sett hela boxen tio gånger men det är underhållande.
Sedan har jag ätit fryst mango och frysta hallon..Inte speciellt gott, men jag var rastlös.
Jag kan verkligen inte ens förmå mig att slå upp matteboken, och nu är det för sent. Jag har verkligen inte gjort nån nytta idag. Gör jag nånsin det?

hm.. vad ska man göra nu? fönstershoppa på nätet och läsa bloggar kanske. lät kul.

tjillevippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0