premiär avklarad

Det gick bra. Det var sjukt kul. Det gick fort. Det var kaos i källaren. Det är över. Premiären alltså.
Nu väntas bara en massa minst lika roliga föreställningar, åh så taggad jag är! Helt underbart.
Efter själva revyn hade föräldrar fixat i matsalen med snacks, frukt och dricka och sånt. Så vi satt där och skrattade en stund. Sedan skjutsade Kajsa hem mig på moppen och det var kallt som Bertil men det gick fortare än att gå så klaga bör jag inte. Jag bytte till mjukiskläder, vi åkte hem till Kajsa, hon bytte om. Vi åkte till Elsa och spelade brännboll/fotboll. Jag och Izak körde fotboll i alla fall, och han vann på fusk. Jag lovar!
Innan kvällen var slut hann jag även klättra i ett träd, ligga med huvudet på izaks mage på marken, gunga, gå balansgång, må illa och glömma jackan. Mysig kväll. Mysiga människor. Mysiga ledighet. Som dock är över i morgon. Matteboken är inget jag saknat, men imorrn är jag tvungen att ta upp bekantskapen med den igen. Usch.

nu måste jag sova, är hur trött som helst. zzz

ps. vet inte vad jag fick bertil ifrån. det var det som kom upp i huvudet.

godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0