mmmmm

jag och petra steg upp vid elva. det kändes alldeles för tidigt. vi åt frukost och bestämde oss för att cykla till ica. det var så varmt att jag slapp tights. i endast knästrumpor och korta vita shorts och tshirt cyklade jag. varmt.
köpte mörk choklad 70% med hallon. inte det godaste jag vet, men det är bättre än vanlig choklad. sedan provade jag nya loka likes asia. riktigt fräsch. ni kanske märker hur trött jag är. inga stora bokstäver. nej jag orkar inte ens trycka på enter. och om 30 minuter ska jag orka springa omkring på en fotbollsplan. bit ihop.
jag måste byta om. emelie var väldigt noggrann med att jag skulle vara klar kvart i. hon är sån, tidsoptimist. men jag gillar dig ändå. om jag har lyckats plugga? hur ska man säga för att inte få det att låta dåligt..? det går inte, jag suger.
bråttom,bråttom
tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0