misslyckat

oj, klockan är nästan ett.

jag slösade nyss 30 kr på mobilen. helt i onödan. det kunde ha varit 30 stycken roliga sms.
Jag ville kolla nån horoskopgrej på nån hemsida, och då stod det att jag skulle knappa in mobilnumret för att få en användarkod. Då gjorde jag det och fick en kod. Sen fick jag typ veta nåt om nån tupp som var mitt djur i merkurius eller nä så var det inte men det var dom två orden jag kommer ihåg. Sen testade jag kärlek. Då fick jag två sms att 15 kr hade dragits av på båda. Så kollade jag saldot, 120 kr. Hade 150 innan eftersom att mamma fyllde på ikväll.
Inte lyckat.

Borde jag sova? kanske.
Men jag är hemma imorrn.

godnatt

image814

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0