måndag

Hej och ursäkta mitt lite luddiga inlägg tidigare. Nyvaken som sagt.
Dagen var helt okej. En vanlig skoldag. Vi hade bara so,hkk och idrott. På HKn fick jag sitta i tvättstugan i min ensamhet och vika,sortera,tvätta,mangla och allt det roliga.
På idrotten körde vi lacrosse och jag taggade alla fast jag var värdelös. Svårt dedär. Jag orkar inte satsa när jag vet att det blir ett G i idrott hur som helst.
Ikväll står träning och matte på schemat. Jag hade tänkt hinna fara och sola också, men det lär jag väl inte.
Imorrn har vi ekologidag och vi hade nån spontan idé om att tälta inatt men jag tror inte det blir så mycket av det!
Ska väl börja göra middag nu...drygt.
Vi hörs väl!
puss
/L


Kommentarer
Postat av: Eros

Lacrosse är fan riktigt roligt.

2008-05-26 @ 23:49:48
URL: http://alladannesfarsor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0