just like a prayer

Idag rensade mamma och pappa igenom garaget. Pappa hittade en hatt som han fick när han fyllde 30.
image758


jag undrar vem som gjort hatten. Den var i allafall fin.
image765
Jag var också fin i hatt.
image784

Jag hittade tallrikar som jag och niklas använde när vi var små.
image767

I förrådet hängde en juno-skjorta
image768

Jag fyndade en portfolio. Den kommer nog till användning förr eller senare.
image769

En tavla när vi var små.
image772
image770
Jag ser inte klok ut på denna bild. Men vad var jag, 1,2 jordsnurr? Vem tänkte på utseendet.

image773
Pappas gamla ryggsäck var klatchig tycker jag.

Sist men absolut inte minst en gullig liten spargris.
image774

Jag&Mamma drog till strömpilen. Där köpte jag lite smågrejer inför revyn.
image775

Jag köpte en rosa halsduk/sjal. Har visserligen några redan men jag gillar sånt. Och mamma betalade.
image776image781
image777
image778
Ett vitt långt linne som jag tänkte använda som spicegirls-klänning.

image779
En ljusrosa ögonskugga från maxfactor. Spicegirls där med.
image780
En multifunctional bh. Väldigt praktiskt. Speciellt nu inför revyn.

image782
Elvital hårinpackning. Mitt hår är en hög av tovor. Jävla risbuske. Men du klarar det linnéa, klipp dig inte.

image783
Två par svarta vanliga leggings. +ett par hudfärgade strumpbyxor.

Det var allt tror jag. Nu ska jag bara bestämma skor, back2black kläder osv!

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna,

när är revyn?! :)
skulle vilja komma å se, (a)

2008-05-12 @ 11:59:25
URL: http://hannaaal.blogg.se
Postat av: Hanna,

när är revyn?! :)
skulle vilja komma å se, (a)

2008-05-12 @ 11:59:47
URL: http://hannaaal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0