inte min dag

eller alltså, dagen var väl bra, förmiddagen i allafall, och genrepet. Nervositeten börjar släppa, var knappt nervös alls på back to black. På wannabe dock kommer jag va nervös, den sätter vi inte riktigt än och vi fick inte köra den idag eftersom den andra gruppen ska köra på premiären och då måste dom få genrepet också.
Varför dagen blev dålig berodde på massa småsaker. Tappade bort cykelnyckeln till mammas cykel som vi bytte lås på för tusen spänn förra veckan eftersom jag tappade bort den gamla. Inte lyckat. Jag är osäker på vad jag ska ha till linnet på spicegirls. Sen så störde jag mig på en massa småsaker också.
Ikväll hittar vi väl förhoppningsvis på något. Känner för att ta det lugnt. Det är askallt ute så film och mys hos nån kanske.

nu väntar städning, kan man bli mer taggad än vad jag är?

mm, ironisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0