hoodiladi hoodiladi hoppsan vilken dag

I morse började vi som sagt nio, kanske tio i kom Izak hit och sen cyklade vi till prästsjön där alla redan var. Vi gjorde lite stationer och sånt (skogsliv, inte min grej), åt lunch och slutade vid 12. Då drog jag hem med Izak&Ellen och vi låg ute på studsmattan i flera timmar. Dom har varit här tills nu då dom just drog hem! Vi är ju inte direkt lyckade då vi inte pluggat ett skit inför morgondagens matteprov men jag ska göra det lite nu. Det var iallafall en jättemysig dag och då orkar man inte cry a river för att man inte kan provet.
Nu har jag lite tid så jag orkar inte skriva så mycket. Ska se till att få min dagliga dos av bloggar och sedan ta fram matteboken. Ta hand om er!
puss
/L

image820
Sommar på ingång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0