honey and the moon

Efter skolan envisades ida och izak med att baka hemma hos mig trots alla dessa mattetal jag behövde göra. Jag gav inte med mig men dom följde med. Så dom gjorde chokladbollsdeg. Sedan lagade jag och ida mat till min familj. Efter det låg jag och ida mätta och glada och pratade om fina saker i min säng. Halv sju bajkade vi fort som attan till min fotbollsträning. Sen drog vi hem, jag duschade. Ida satt i min säng och läste gamla tidningar. Åt fil med sylt, flingor, linfrön och solrosfrön. Nu har jag och min käraste bror kollat på värdelösa samt roliga skämt på nån man-utd-sajt. jag ska dela med mig av några. Vissa är så dåliga att dom blir bra och vissa är bara sjukt klockrena. Min och niklas torrhumor:

Två älgar va ute och flög, då den ena älgen sa:
- Du har en bulle i ögat.
-Nej, jag bor här.

Alla barnen hade en häst, utom Anna,
för hon hade 329 katter, 696 guldfiskar,
293 kossor, 1865 grisar och en vandrande pinne.

Vad är höjden av snabbhet? Alltså, vad är det snabbaste som finns?

- En somalier med rabattkupong på ICA.


1.Vad är höjden av snabbhet? Alltså, vad är det snabbaste som finns?

2.Vad är höjden av skräck?

 

1.En jude som cyklar genom 40-talets Tyskland med nazis jagandes bakom honom.
2.När juden får punktering.

 

nån kille på sidan svarade med en kommentar:

Det är sorligt att skämta om judarna, min morfars bror dog i Auschwitz under den tiden...

(Han ramlade ner från ett vakttorn)


 

alltså jag tycker att det är hysteriskt kul.

ida kan ni förresten besöka på www.of-ida.blogspot.com
Imorrn efter skolan ska jag återigen dissa pluggandet och dra till stan med lite folk!
nu ska jag läsa bloggar, sova och ge er dagens finaste låt. pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0