fly baby fly

tjao, inte mkt plugg här inte. det går inte att plugga matte, DET GÅR INTE. arg.
vi drog till träningen dårå som vanligt, men många (alla) var borta, så vi var 5 st tror jag. Då sa rainer att vi skulle springa istället. Kondition i elljusspåret. Eftersom det är ingen mening med att ha fotbollsövningar med 5 personer.
Sex kilometer var det sagt, på tid, och jag hade bara en sula i skon, mådde illa sen tidigare, skavsår på fötterna och halvt nyvaken. Inte roligt. Glöm inte att vi skulle springa i fotbollskor.
Efter första varvet tog jag av mig skorna (vi hade nån minuts vila mellan varje varv). Och min skavsårstejp, compeed hade gått igenom. Så jag drog av den. Och mina sår var inte fräscha. Så jag tyckte inte att jag skulle springa mer, det tyckte inte Rainer heller. Så jag fick sitta där. Med Julia. Men det gjorde inte så mycket för vi taggade gothia och det måste vara det roligaste som finns.
I stunden var det skönt att slippa springa, men känslan av att ha sprungit är så mycket skönare så lite synd tyckte jag om mig själv och mina ömma fötter. nu ska jag sova sjuttio timmar. peace

image754
drog en pose på altanen efter träningen

image755
Dagens föda. Marabou dark raspberry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0