ekologiprov föreställning och nattiné

Hejsanhejsan! Aldrig tror jag att jag har varit på skolan klockan ett på natten. Förutom förra årets nattiné kanske.
Det var sjukt roligt och jag vill bara göra om det 75 gånger!
Innan spicegirls körde några killar från 9m backstreet boys "I want it that way" innan vi kom in och avbröt dom mitt i låten med våran wannabe! Det vart sjukt roligt och izak kom in utklädd till bonde mitt i allting och breakade. Så underbar stämning! Nämen det var sjukt kul och jag taggar redan nästa års revy!

I morse började jag kl 10, men trodde det var 09.40 som alla andra i klassen så jag kom lite tidigt. Men hellre tidig än sen.
Ekologiprovet var svårt, och jag hoppas verkligen att jag klarar G, jag hade ju pluggat sjukt lite men jag har aldrig fått IG och det skulle inte passa såhär innan betygsättningen. Snälla Gud ge mig godkänt!
Efter skolan blev det stan och sedan middag hos petra för att sen bege oss mot revyn!

Imorrn blir det match på dagen och kulturnatta på kvällen. Di leva, afasi&filthy mfl medverkar. Nice!

Sova nu, fy fan vad skönt. I 30 timmar ska jag sova.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0