doft av sommar

Hejsan! Jag har tagit en massa bilder men det funkar som vanligt inte att föra över så det var ju förgäves.
Hur som helst så har jag som jag misstänkt inte pluggat ett skit idag. Onsdag känns så långt borta.
Men hittills har jag ingen ångest, för dagen har bara varit somrig och skön! Har legat på studsmattan i blommig klänning och filosoferat. Nyss åt vi middag ute på altanen. Kycklingfilé med en stor sallad och citrondricka.
Dom återstående 3 i min familj åt tzatsiki och grekisk sallad också, men sånt är jag inget stort fan av. Men det doftar sommar, visst gör det det.
Nu har jag tramsat runt en stund på studsmattan och sitter och lyssnar på spicegirls. Jag känner mig som 6 år. Så underbart!
Ikväll har jag ett val, fika hos mormor eller matteboken. Otroligt nog ska jag nog stanna hemma och plugga. Det lönar sig ju! Eller jag får se om jag pluggar, ska stanna hemma i allafall.
Oj lite ovärt inlägg. Men gör jag nånsin värda inlägg? Nja. Så tills vidare, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0