cup

Hejhej! Det var riktigt mysigt igår kväll. Vi såg jumper först, den är helt okej. Sedan satt dom vid datorn och jag satt nere i hallen och spelade gitarr. Senare tog jag izaks pappas skor som  var några storlekar för stora och så gick vi ut på promenad. "Runt kvarteret" sa dom men vi hamnade i stan. När vi var tillbaka hos izak igen spelade vi basket på hans gård, Ida, elsa och izak mot mig. Jag vann.
När dom var nerspöade i basket satte vi oss med filtar och värmeljus på izaks altan och pratade. Skitmysigt!
Elsa stod och jonglerade till en början för att visa sina kunskaper. Linnéa säger:
-Elsa, tänk om du hade en kille nu. Vad skulle du göra?
Elsa svarar:
-Jag skulle jonglera.

jaha.

Idag har vi haft cup hela dagen. Egentligen är jag ju halvsjuk så jag skulle inte vara med. Men dom två sista matcherna spelade jag. Först mot Ersboda där vi vann med 2-0 tror jag, eller 3-0? Sedan mot sörfors där vi spelade bajsdåligt, skärpning brudar. Men vi vann med 1-0 i alla fall. Det var ju kul eftersom det gjorde såatt vi vann cupen. Jag gjorde målet mot sörfors förresten:)

Nu har jag nyss dushcat och jag ska strax bege mig tillbaka till prisutdelningen!

ha en fortsatt bra dag!

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0