bli inte som jag när du blir stor

så nu har jag bytt om och sminkat mig lite!
jag har faktiskt börjat använda mindre smink. bättre för huden. nu använder jag lite foundation under ögonen och om jag har nåt rött område, men inte över hela ansiktet som förut. Sedan lite mascara och kanske lite kajal på ögonlocken.
min hy har faktiskt bättrats en aning. kan det bero på solen?
Hur som helst så ska jag cykla iväg i värmen hem till petra. Vi är lite folk som ska beställa pizza och hitta på något!
Jag funderar dock på att äta hemma. Är sjukt mätt av nån konstig anledning och då känns det ovärt att köpa pizza. Jag får se.

värmen är oslagbar. umeå var varmast i sverige idag!

sol hela dagen rakt igenom och knappt nån vind, nästan jobbigt faktiskt. 33 grader i solen hörde jag. sommar!

nämen nu måste jag dra, pussar.

såhär ser jag ut nu:
image750
image751
image752
Gammal svart tunika från nicole tror jag.
tights från H&M
kofta-adidas (mormors gamla)
orange nagellack-depend, kicks
solbrillor-glitter
örhängen-H&M
skor syns ej på bilden men jag har svarta tygskor från dinsko!

ha en bra lördagskväll. dagens låt:



Kommentarer
Postat av: Jennifer

umeå is the shit! ;D

2008-05-03 @ 23:33:05
URL: http://ieff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0