bilder

Eftersom matteboken fortfarande ligger orörd där nere kan jag passa på att bjuda på lite bilder:
image800
Hänger överallt i stan.
image801
På donken till exempel.
image802
Jag brukar sällan ta kort i spegeln, men nu gjorde jag det. jag hade på mig tunika från indiska, adidaskofta, leggings lindex. Slängde på mig nåt innan revyn.
image803
När jag gick hem i förrgår var det soligt. Men kallt.
image804
Min klänning till Back to black.
image805
Trött och sliten efter att ha cyklat hem i kylan från Haga.
image806
Min sko är sönder. Ni ser hur fint mitt rum är i bakgrunden.
image807
Innan jag skulle ta bussen till stan i morse!
image808
Omgjord. hehe
image809
Hade kvar lite av gårdagens svall.
image810
Provade en söt klänning på Gina Tricot.
image811
Solade tio minuter med Ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0