when I fall I'll take you with me

undrar ni varför jag redan är hemma?
det var endast två band kvar, my&elsa droppade av svett från moshen på mando diao, bussen var 30 kr billigare.

the perishers var sjukt underbara och jag stod längst fram i mitten pressad mot staketet. hade en kamera i facet hela tiden typ. min kära mor och far hade sett mig på tv. vad trevligt.

nu taggar vi morgondagen med adam tensta, lykke li och sådana godingar!

sitter och dricker iste och kollar på björn gustavsson. han är fin. väldigt fin.


Kommentarer
Postat av: sanna

svar:
Ja det säger jag, för det stämmer!
Yes det ska jag faktiskt, taggar bara Neverstore. Inget annat är väl direkt min musiksmak. skaru också dit imorrn?

2008-03-29 @ 00:36:00
URL: http://ssanibo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0