we will never overcome

godkväll (natt).
ikväll blev det en lugn kväll med ellen,petra,julia och lite senare även kajsa.
egentligen skulle jag köpa takeoutmat eftersom mamma&pappa var på fest men istället
cyklade jag till petra efter åtta nångång, vi åt middag nångång innan nio. tacos. en kommentar, ovanligt.
senare på kvällen drog vi till stan för att köpa onyttigheter med ellen och julia eftersom allt annat hade stängt  i närheten. inte för att jag köpte något men, min tunna plånbok räcker ändå inte till nåt, hur ska jag då ha råd med ben&jerry's klass för 52 spänn? nej, spara var det. måste spara järnet nu innan shlm. det är ju fan tokio hotel vi pratar om. panik! vad ska man ha på sig? ahh sjukt.

imorrn hittar jag på något mysigt (och gratis) med vännerna tror jag. sjukt skönt känns det att slippa allt plugg som söndagara annars innebär.

ellen&kajsa for för en stund sedan och nu ska vi bara sätta på någon film och somna framför teven. är sjukt trött från gårdagen. hoppas ni haft en bra lördagskväll.
puss
/L

ps. vi köpte en ny bil idag. ska fota senare. eller vi får se, USBn bråkar fortfarande.

image441
knappa 5 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0