we had to hit a wall

gokväll (natt). är med emelie och petra som sagt. har bakat kladdkaka, sett hotet, kollat på gamla fula bilder osv.
en helt vanlig men mysig kväll alltså!

jag&petra satt och drömde om tom&bill och några minuter senare insåg jag att vi satt och höll varandra i handen, hahaha shit vad förvånad jag blev.

nu ska jag inte göra så mycket mer, vi ska väl sova strax.
emelie hälsar!

puss&godnatt
/L

image510
denna skönhet vill jag ha i sommar!

image511
Dessa skönheter skulle jag ju inte tvärdissa heller!

image512
Är det bara jag som vill sova i denna?

image513GIVE ME NOW

image514
såhär liten vill jag vara nu! kate< jag>

image515
jag vill ha sommar nu, springa i blommiga baddräkter nästan vithårig. vilket liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0