talent

ja, nu är jag hemma igen efter en...intressant dag.
den började som sagt med blodprov och slutade med bert karlsson.

For ner på stan och köpte en jacka, två halsband, sex par trosor, en latte osv.
vid fyratiden mötte vi upp ester,anna och my på idunteatern.
ca fem timmar senare var talang 2008 slut. haha sjukt kul! många talanger. dock begriper jag inte hur dom sista inte gick vidare.
det var några som jojkade (stavning?) i programmet och efteråt tog vi kort med programledaren Peppe Eng som frågade "ska vi jojka?" mitt i allting. haha go.
tobbe trollkarls pose på bilden med mig var ju vacker den också he he. bert karlsson den biffen, han stank enligt anna&my svett, men han var ovanligt glad i alla fall.

nej nu ska jag packa ner allt smink jag äger (okej, lite överdrivet, men det finaste) samt en dubbelmadrass och andra grejor och bege mig till julia. vem sover hemma när man kan sova nån annanstans? vi ska öva sminkningar, därav sminket. imorrn ska jag ha gråtkväll med josefin och se alla gamla snyftare vi såg förut. mysigt värre. åh jag älskar lov.

puss på er!

ps. USB-uttaget på min laptop är fortfarande paj, niklas dator är på lagning, datan jag sitter på nu har något fel (kan ej föra över bilder) och mammasbärbara har inte ens internet, därför är min blogg sorgligt tråkig, nu när jag har tagit mig i kragen och börjat dokumentera så funkar inte sladden. typiskt. men jag bjussar på tre bilderrn, en på peppe, en på tobbe och en på bert!

eller vänta. det är segt som fan och jag har bråttom. bilder får komma senare, sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0