sway

JAG ÄR HEMMA! I'M HOME! THANK GOD!

jag har skrivit några inlägg på microsoft word på min laptop, men den är i stugan fortfarande. kanske postar det i morrn!
har i allafall haft en rätt tråkig påsk. det var skönt första kvällen, då jag somnade vid tio på kvällen, och tro mig det har inte hänt på nåt år sådär.
jag har mest läst och sett på film och sånt. såg gossip girl, o.c och Juno igen. jag älskar Juno, oj så söt film.
jag har också gått och förälskat mig i the perishers, dom är så underbart bra. niklas hade några låtar på sin iPod så jag låg och lyssnade på dem tills iPoden slutade fungera. lyssnar på dom nu också om ni nödvändigtvis måste veta.

igår läste jag ut min bok som jag lånade i torsdags, "syskonkärlek" av Katarina von Bredow. Jag grät i en halvtimme efteråt. ni måste läsa den, ni måste.

åh vad skönt det är att vara hemma. familjen är kvar i stugan men jag orkade inte så jag hoppade på bussen för sisådär en hundring och for hemåt.
nån timme senare när jag var i stan var det iskallt och jag trodde jag skulle frysa ihjäl när jag satt och väntade på bussen hem.

ikväll ska petra och emelie sova här...det blir nice.

jag och julia har onekligen deppat i helgen. över att vi var borta dårå. telefonsamtal i timmar x100.
jag har även slösat cirkus 150 riksdaler på sms. kanske inte det värdaste, men har man ingen kontakt med omvärlden får man tillta såna åtgärder, det är tillåtet.

nu är inte sthlm långt bort. än mindre umeå open. så fort jag kirrat biljetterna så kanske stressen minskar en aning. får beställa biljetterna till open imorrn. då får jag se mina älskade perishers live. eller, ja får och får. 550 spänn senare.

ja vad har jag mer gjort under tiden jag varit borta?...hm.
sett ondskan igår. missade slutet dock eftersom petra och ellen ringde. million stylez var på hamnis. och jag var 7 mil därifrån, det kändes rent ut sagt förjävligt. niklas min bror uknow blev förbannad, han sa att slutet var det viktigaste. smällar man får ta bro, du kunde ju i alla fall ha förklarat slutet? nope, han vägrade.
jag såg även en bit ur "så som i himmelen" igår, fast den har man ju sett. men den är fin, dom är dock värdelösa på att imitera norrländska. förutom jähkel. han är en jäkel, men han är ju norrlänning så varför skulle han inte?

nej nu ska jag hacka mig in på brorsans användare (sitter på hans data) och lyssna på the perishers. förstår inte DC++.

ha en bra söndag.

puss

/L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0