spring 08

haha lite skumt blir det när man sitter vid datan och ens 47-åriga far sitter och ylar om sudoku i soffan bredvid.
"I WANT SUDOKUU"
"I HAVE A CRUSH ON SUDOKU"
"I NEED SUDOKU NOOOOOW"
"GIVE ME SUDOKUUU"

haha till slut kunde jag inte hålla mig. han sjöng verkligen dedär med känsla. lilla pappsen,  4 år.

skola imorrn, nothing to wear. not unusal.

en sak som gjorde mig lycklig ikväll var i alla fall att man inte får börja köa utanför hovet förräns klockan 18 onsdag kväll. vi ankommer onsdag kväll så det känns förjävligt bra.
=)=)=)=)=)=)

nu måste jag enligt my parents sova. vem orkar.
ska läsa fritidsresor och drömma mig bort. sjukt vilket liv man har. ändå går vi mot ljusare tider och det gillas.
i morse vaknade jag av solstrålar genom fönstret. asfalten börjar även den krypa fram under slask och snö.
nu väntar vi bara på små söta tussilagos, som verkligen bevisar att våren är här.
än så länge nöjer jag mig med att kunna gå på stan i pumps, solbrillor, tunna strumpbyxor och kort skinnjacka.
det är lycka.
jag cyklade igår förresten. även där, lycka.
det skulle inte förvåna mig om det snöar imorgon bitti. men vem bryr sig, just nu är det vårkänslor och det är nuet som räknas.
det var nog allt.
våren gör mig glad.
puss

image502

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: precis, åh va mysigt :D

2008-03-16 @ 23:25:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0