slowride

hola amigos.

är nu hemma en kort stund efter en dag med elsa och julia på stan.
ska strax till my för prisonbreaklan med anna, ester,my och elsa hela natten lång!
imorrn ska jag fara och kolla på nån träning nånstans typ. med julia och the gang, hehe.

det var sjukt pinsamt idag när vi var på café station (som alltid)
vi satt i rummet med pianot, där satt inga och fikade så vi stängde dörren och allt.
mickarna var på så vi stod och sjöng och spelade osv, musikklassarna kör järnet vet ni.
efter en dryg halvtimme kom en som jobbade ut och sa att bara så att vi vet så hörs allt  vi sjunger ut i högtalarna så alla på cafét hade hört oss hela tiden.
vi DOG. hon ba:
"men det lät ju fint."
vi: "eh....skulle vi kunna få gå ut bakvägen?"
"visst"

satan vad generade vi blev där.


jag och julia var på stan rätt länge. jag har alltid kul med julia. puss på dej.
på bussen hem satt det två halvnyktra män med stora Guinneshattar. dom hade fått dom på nån krog. dom började prata med oss och jag frågade om jag fick låna hatten och visstvisst. hatten på. jag blev snygg.
vem är full klockan 6?

gotta run!

puss
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0