seaside

hejsan! :)
tog en lång sovmorgon idag. sov till halv tolv typ. sedan for jag med kajsa till myrorna, en secondhand butik.
köpte ett par skor, en väska, tre sjalar och ett jeanslinne.
sedan for vi till stan och jag köpte biljetter till umeå open fredag&lördag. nu får jag äntligen se mina älskade perishers!
senare mötte vi upp petra, elsa och julia och gick med dom ett tag.
vid femtiden köpte vi varsin halv sub på subway och sedan tog vi bussen hem.
nu ska jag strax på fotbollsträning. vi ska träna med tre andra lag och det känns jävligt pinsamt om jag ska vara ärlig. man känner dom ju inte så. gruvar mig!
hoppas ni har en trevlig kväll!
puss
/L
image517
våran vagn med plagg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0