say it right

jag saknar droskan...hela kvällen har jag suttit som på nålar.
vad heter det, abstinens?
tröstade mig själv genom att ta annas gurka och skära. jag saknar att skära tomater på droskan.
jag ska ringa och fråga om jag får jobba där. fast det kmr inte gå bra hehe för man måste vara 18 för att få extrajobba. jag och petra ska iallafall gulla med peder.

imorgon ska jag och petra mötas upp för frukost på stan och sedan so-plugg. plugg känns väldigt avlägset må jag säga. det var ett tag sedan.

det var jättetrevligt hos anna ikväll förresten, fika, singstar och allmänt flamsande. det är mysigt, puss.

nu ska jag sova. fan vad jag ska sova.

Godnatt

/L

image501
Stationplugg med Petra i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0