one may think we're alright

det blev en bra dag, tills nu. men vi kommer dit.

for ner till stan med emelie, där mötte vi upp petra och elsa. vi strosade runt i några timmar. jag köpte som vanligt inget, eller jo lite underkläder. petra och emelie köpte en jättesnygg peacetröja på gina, julia (som kom senare) köpte en marinblå oversize tröja med pingvinärm. (jag tror hon köpte den i alla fall). elsa köpte en jacka.
sedan åt jag och elsa på subway och sådär. hann med lite pianospel på café station också.
ja justja jag for och bytte min piercing till ring idag! trevligt värre.

just nu sitter jag och diskuterar med kajsa om huruvida vi ska fara till sthlm ändå eller inte. dom andra får inte men vi kanske drar ändå. får se!

har inga speciella planer inför morgondagen. vi har fotbollsträning med 91,92,94:orna. hatar ihopslagna träningar. usch.

nej justja jag glömde säga varför det inte är en bra dag längre. mestadels för att jag bråkade med mamma&pappa, men också för att ingen får fara till sthlm. sjukt....aa jag vet inte.

jaja, ha en fortsatt bra kväll!:)

puss
/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0