now's a bad time

godmorgon! anledningen till min dåliga uppdatering igår var för att min dator är paj. eller batterisladden är. jag var skitsur och lanade o.c med mig själv i stället.

ni tokiohotelfans kanske har hört att hela 1000 oeans turnén blivit inställd. Jag blev helt chockad. Men jag är inte ledsen. Den kommer förmodligen att sättas på ett nytt datum, förhoppningsvis i sommar som de andra konserterna. Jag är bara orolig för Bill. Han har fått en cysta i halsen och om den inte opereras bort så kan han kanske aldrig mer sjunga. Därför ska han opereras, jag hoppas så mycket att det gör ont att det går bra. Lilla älskade Bill, jag kan gråta för din skull. Bli frisk nu bara baby!
även usa-turnén riskerar att bli inställd. Jag tycker sjukt synd om grabbarna då dom hatar att ställa in konserter och göra deras fans besvikna. Jag hoppas att ni fans out there inte skriver nåt dumt eller så till dom nu. Dom gör allt dom kan.
Inget är riktigt bekräftat än, men troligen är det såhär det är.

snön bara öser ner och det gör mig sjuuuuuuuukt irriterad. snöhelvete. vinterhelvete.
snart ska jag på stan med elsa,petra,emelie(som är sjukt ledsen) och kanske även Julia om hon hinner. Hon är påväg tillbaka från bushen.

ha en bra dag allihopa, och snälla älskade Bill, lycka till med operationen!

/L

image516

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0