my words were cold and flat

hejsan. sitter i rosa pyamasbyxor, vitt linne och luktar cocos och tandkräm. i öronen har jag mammas mp3, som snart ska ersättas med niklas iPod. ska bara lyssna färdigt på denhär låten, några gånger..... michael buble-home.
den är helt sjukt underbart jättefin.
innan jag slumrar ska jag skriva lite på min fanfic. det är otroligt kul att själv få komam på vad som händer med tokio hotel och karaktärerna man skriver om. det är det som gör det så kul.

men jag lovade innan lite bilder från dagen som varit. ett löfte är ett löfte. here we go:

image545
image546
image547
image548image549
bild 1: en liten del av affären.
bild 2:
jag och kajsa. jag provade en kavaj, hon provade en fin stickad/virkad(?) tjockare tröja. jag såg lite surare ut än planerat. kajsa däremot var söt.
bild 3:
fina väskor jag provade. och den stora blommiga förstås.
bild 4:
väskan jag hade tänkt som strandväska till en slapp tunika, slarvig knut, flipflops och stora glajjor.
får bli senare i sånnafall.

jag hittade även ett superfin transparent tröja med volanger och allt. den var underbar. jag ångrar mig såhär i efterhand. men finns den kvar ska jag köpa den senare.

puss
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0