must have done something wrong

hej!

om en och en halv timme har jag fotbollsträning, på inomhusgräs.
usch.
hittils har vi bara tränat i innehallarna, men konstgräset är asstort, min kondis lär inte hålla.
Jag känner att jag gruvar mig lite smått...
efteråt har jag innebandyträning men jag ska ändå sluta så vi får se om jag går.

praovecka nurå. Droskan. En restaurang. Jag,petra,julia. 12 kilo lök. yes.

hos emelie var det mysigt. vi såg "säg att du älskar mig", "heartbreakers" och "brottskod försvunnen".
vi spelade plump också. Jag plumpade alla.

i morse vaknade jag av Norah som vanligt. Men hon var ovanligt söt i morse så vem kan bli sur?

dagen spenderades mestadels framför datan. jag har även fått en fransk manikyr av petra.

jag har tvångstankar, måste se prisonbreak, måste se prisonbreak.
det blir så när man ser nio timmar i sträck och dagen dagen efter inget.

vi försökte boka om vårat flyg, men sen fick vi inte. inga kommentarer.

måste gå och äta.
ha en bra kväll

tjo

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0