lista

Dagens humör: glad,trött
Dagens mående: trött och ont i ljumsken
Dagens borde: städa rummet
Dagens frisyr: utsläppt/tofs
Dagens klädsel: svarta trasiga strumpbyxor från lindex eller nåt, trash jag vet och jag hatar det. mami köpte dock nya som hon kom hem med idag. vinröd tunika från wear it, svart kofta stadium, svart skinnjacka ice,sthlm, svarta tygskor/sneakers 59;an, guldhalsband H&M, sjal från afrika.
Dagens planer: chilllllllllllllllllla
Dagens längtan: fredag
Dagens fundering: Varför lever jag inte det liv jag är värd?
Dagens beroende: puffa till håret. ser megafjortis ut men kan inte hjälpa det.
Dagens tråkigaste: matten och vädret
dagens tidning: nyaste FRIDA
Dagens låt: imogen heap-speeding cars.

SENASTE
Du sa: menar du städa?
Smset: julia
Mat du åt: pannkakor
Du ringde: julia
Asgarvet: när julia sa att hon skulle skära av sig klittan
Låt/artist du lyssnade på: the fray-look after you
Person du sa ''jag älskar dig'' till: julia tror jag.
Person du tänkte på: blev väl julia eftersom jag nyss nämnde henne
Gråten: några dagar sedan
Förälskelsen: över ett år sedan nu. väntar ihärdigt på tompan.
Köpet: köpte en lakritsglass idag. materiellt så var det trosor förra veckan tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0