let me carry you

jag har uppdaterat min bilddagbok 4 dagar i rad. congrats.
gillar nya sidan bättre.


har inte orken att skriva mycket.
var i alla fall grymt skönt med en pluggfri kväll, efter morgondagens olidliga lektioner får vi lov.
underbart eller vad säger vi?

inte fullt lika underbart är det att jag ska till stugan i flera dagar och nu har limewire krashat igen, inte omtyckt.
måste tanka en sisådär 20-tal filmer innan vi beger oss.

kommer inte kunna blogga på typ 3-4 dagar, ahh panik. älskar att blogga ju.

så......befriande. kanske?

nej nu blir det sängen. jag tycker verkligen att ni ska besöka min bilddagbbok förresten.
här är länken!

puss och godnatt önskar er linnéa

image509
kommer inte träffa petra på några dagar nu. sorgligt tjejen,kommer sakna dig:*
åh jag ser verkligen inte klok ut på denna bild. töntsmile. nej usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0