jumper

hejsanhoppsan!
det blev "jumper" på bio ikväll med ellen, julia och petra.
rachel bilson, som jag avgudar, var galet snygg som vanligt. ren perfektion.
hennes kille, hayden christensen, var galet snygg han med. dreggeldreggel.
skulle de två få barn kan vi ju bara gissa hur det skulle se ut.

jag måste säga dock att hur snygga båda två var så kan jag inte komma ifrån att jag gillade adam&rachel mer. där har vi det ultimata paret. dom var ju syndigt söta tillsammans.
hayden christensen skulle nog passa bättre med typ......hayden panettiere. hon är ju skitsnygg, och jag älskar verkligen adam&rachel. fast hayden panettiere kanske dejtar nån? och jag kom på ett till problem. dom har ju samma förnamn. dammit.

men erkänn ändå, de skulle vara söta? och jag skulle få behålla mitt favvopar of all times, adam&rachel, seth&summer.

image443
vs
image444
ja, ni ser ju mitt fina kollage här ovan som mystiskt nog blev minilitet. jag måste sova så jag orkar inte göra om det. men jag tror inte ni gråter för det. godnatt sverige. heja adam.

Kommentarer
Postat av: ida

hayden christensen är det snyggaste någonsin
http://youtube.com/watch?v=j0cwoOhvt6Q
du måste se filmen, du måste bara
var jumper bra?

2008-03-04 @ 14:50:58
URL: http://idla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0