in the garage

hejhallå. jag känner att min uppdatering är lite tveksam. en gång per dag typ. illa.

idag har jag varit på stan en stund med petra,julia och emelie. köpte inget. har tappat bort min plånbok med kreditkortet och allt så det gör det ju knepigt att konsumera.

jag har inga speciella planer  inför kvällen. kanske hittar på något. kanske bara sitter hemma. jag är sjukt trött i alla fall. kanske har med vädret att göra, eller så har det med mina knappa fem timmars sömn att göra.

jag letade min börs tills tretiden i natt. sedan bäddade jag sängen och shit så det tog ett tag innan jag somnade.

-
jag har verkligen inte tur i tävlingar. jag vinner aldrig något. det känns väl tråkigt. men å andra sidan, hur många vinner?

image551
på väg till bussen. fjortisbilden nr 1. men det är svårt att hålla ögonen öppna när det är svinljust ute. hatar att kisa så jag gjorde så gott jag kunde, därav minen!
image553
såhär fint var det ute. vitt. vitt. vitt. på väg till bussen!
image552
Petra&Emelie åt på starz när jag kom.
image554
Emelie drog en vanlig pose.
image555
Emelie hade nya jeans och ny tröja. otroligt snyggt.

-
nu ska jag spela gitarr och chilla en timma innan jag ska möta upp petra,julia,emelie och elsa på garaget (en amerikans BBQ-restaurag, i ett  föredetta garage)för mjukglassbuffé. blir nog ingen för mig dock, är ju pank så.

ha en bra kväll! :)

puss
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0