in the garage

nu har jag suttit dryga timmen i garaget, i bilen, och sjungit mig hes med endast gamla guiran som sällskap.
dock kom niklas ut senare och sa att jag borde sova. då körde vi allsång en stund.
trött ni vet.

jag kikar just nu igenom topshops sortiment, som alltid. jag blir galen, som alltid.
jag bara måste visa er nånting, som alltid.
måste verkligen sova också. ska kolla igenom det jag inte hann imorrn!

image447
jag både älskar och hatar denna kreation. jag skulle känna mig söt blommig, men volangerna gör att det blir dagis feeling. ändå, så gillar jag den. konstigt dedär.


image448

dessa shorts är ju bara för underbara för världen. kommer från monki. jag vill införskaffa, nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0