If we lose our trust

hejsan, god för...eftermiddag(?)

vi vaknade vid ett, eller ja emelie gick upp vid tolv. vi somnade typ efter sex eller nåt.
man blir sjukt pigg när det blir ljust ute.

till frukost åt vi kladdkaka, eller ja, inte emelie.

men jag&petra ska ut och springa senare så det gör inte så mycket..hehe.

jag&petra har för en stund sen duschat (nej, inte tillsammans), och jag har gjort body&face-scrub och massa såna grejer.

vi har nu satt på zimmerdvdn och sitter ute och solar. eller jag har inte gått ut än men dom andra.

ska väl ta att gå ut. ska bara hoppa ur tofflorna och morgonrocken.

ha en bra dag. fast den är väl slut snart men still.

puss
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0