höstack

sitter hos julia och lyssnar på agnes carlsson haha. sjukt bra röst, skulle inte vilja ha, nej.

ni som läser min blogg och inte känner mig måste förstå min ironi och sarkasm. jag&mina kompisar är ironiska om verkligen allt. skriver jag, ful tjej, så menar jag snygg. skriver jag "snygg", menar jag ful. following?

hur som haver är det alltid trevligt hos julls, en sak som var extra kul var att julia berättade om när hon och hennes storebror sebbe var mindre. då drog hon ner hans byxor bakifrån. kanske inte så kul. men det roliga var att hon tyckte det såg ut som en höstack, så morgonen därpå sa hon nåt i stil med
"skynda dig höstacken du kommer komma för sent".

jag kunde inte sluta skratta. hahaha julia!

ikväll blir det till att plugga SO, kanske inte det roligaste men det känns inte allt för tungt.
har ingen träning men hade tänkt springa, nu kan jag ju inte det pga ljumsken.

vi hörs senare mina vänner!

puss
/L

agnes carlsson-champion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0