hit me with your best shot

god förmiddag. tekniskt ätt eftermiddag eftersom klockan är efter 12 men det känns mer som förmiddag.¨
källen blev lyckad minst sagt!

vi spelade guitarhero (jag lär mig sakta men säkert), hyrde film osv.

vi for ner på hemmakväll och hyrde disturbia eftersom ingen hade sett den, den var så grymt bra. vi satt och skrek typ hela tiden. Shia Labeouf är så sjukt bra! nej men alla ni som inte har sett den, seriöst, ni måste.
efter filmen spelade vi mer guitarhero och senare såg vi man on fire, som är 2,5 timmar lång. Johanna, jossans lillasyster, gick och la sig och amanda somnade typ innan den ens hade börjat. Jag&josefin såg hela och satt och aslipade. jag älskar man on fire, jag älskar den. vet inte hur många gånger jag har sett den.
efteråt låg vi och snackade. vi somnade efter sextiden nångång.
kvällens meny: glass,chips,ostkrokar,cola,naturgodis.
nyttiga ligan. men man får väl unna sig.....

har inga planer för dagen. är hemma nu igen. jossans familj for på stan medans jag satt kvar hemma hos dom och åt frukost, haha smått kul.

hojta om ni vill hitta på nåt.

puss/L


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hallå, jag hann se lite i början... typ til när livvakten släppe ut fågeln och skjutsade tjejen till skolan! sen kommer jag inte ihåg nått mer... jag måste ha somnat då =) hahh

2008-03-06 @ 15:55:02
URL: http://amandaq.blogg.se
Postat av: jottis

vi spelade guitarhero (jag lär mig sakta men säkert), hyrde film osv.
________________
jamen du klarade typ 2 hela låtar ju! framsteg ju ;) ;)

det måste bli av, du vet gammla uttryck för "drömmar" minns du?

2008-03-06 @ 22:31:46
URL: http://jossefint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0