hej hopp faderifaderalladelej

hejsan.
skrev inget igår. tror jag.
möjligen på skolan.
gjorde jag det?
jo kanske.

efter skolan for jag, petra och anna in till stan. käkade, köpte en xl latte, for till idunteatern. hade en kortare konsert och efteråt stannade vi på stan. jag,ellen,julia,elsa och petra. sedan träffade vi bl.a josefin,fanny och madde och gick med dem ett tag. det var nåt konstigt event mitt i stan så det var rätt mkt folk. och rätt så kallt.
vi hade inte så mycket att göra så vi gick och kollade på csnördar på Y.E.E.Z.
senare ringde det på min mobil. det var anna&my som undrade om vi ville komma dit så en timme senare tog vi bussen till anna. vi sjöng singstar hela kvällen/natten och somnade vid 4. riktigt kul, musikklassarna på G.
jag kom hem för nån timma sen, vi skulle egentligen dra till stan men jag känner mig sjuk. ont i halsen&så.
vi får se om det blir nåt ikväll, jag är ensam hemma så kanske att hela högen kommer hit. fast då måste jag städa.

tror ni jag taggar sommaren LITE? jag blir galen.

nu har jag bäddat ner mig men en skål vindruvor och 1och en halv liter iste. ska lana O.C i min ensamhet. peace

hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0