glistening in the cold sweat

åh vilken härlig dag, solsken och asfalt. hur kan man inte älska vår.
nu ska jag ladda hem en massa musik, trots att det är kriminellt. sån är jag.
denna dag har jag inte gjort mycket. suttit i en skolbänk som vanligt tills klockan 15.20.
efter att ha sjungit spicegirls i en timme på ensemblen styrde stegen mot bussen till stan.
innan dess hade vi hunnit emodeppa en halvtimme pga att vi är borta på lördag.
mamma den jäveln.....höll jag på att skriva. men nu kom hon in och lovade att kolla om det går några bussar hem på lördag. om jag får åka hem ska jag kyssa hennes fötter.
åh vi åker om 40 minuter.
jag kommer sakna livet här hemma. datorn, bloggen, allt.
ni ser ju vilket liv jag har.

åh det känns så tragiskt. vill åka men samtidigt inte.
för er som undrar ska jag till stugan.

åh fan nu måste jag packa.
jag skriver ofta åh. åh.

hejdå, ha en underbar påsk nu. ses när jag kommer tillbaka till livet.

puss
önskar
linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0