fool again

jobbet på droskan blir bara roligare och roligare. idag var det jättekul. slappt som fan. eller jämfört med tidigare dagar i alla fall. vi jobbade mycket hela förmiddagen och några timmar efter lunch. (vi äter vid 10). Men eftermiddagen var chill, vi satt och pratade med Jessica, en ny tjej. Eller alltså ny för oss, hon är inte ny där. Hon praktiserar där i 12 veckor, hon är 89a och asskön.
hon höll på att ramla av stolen när jag sa att vi var 14, resp. 15 år.
hon tyckte julia såg ut som 17, petra 15-16 och jag 18-19. haha satan vilken komplimang!
Tydligen var jag aslik nån av hennes kompisar som tydligen var jättesnygg. amen tackar!

idag har vi tagit lite kort, och filmat. jag filmade bl. a när vi hackade saker till pytten.
see 4 yourselves:


fast jag viskar typ. låter ju halvtrevligt.
den glada blondinen i slutet är förstås jag

skriver mer sen, tom i skallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0