every me and every you

med manikyrerade naglar sitter jag vid min laptpo och skriver så fingrarna glöder.
hahaha nä jag skojar bara. manikyrerade visst, laptopen ligger halvdö i sängen, jag halvsover och likaså mina fingrar.

efter skolan for jag hem till Petra för att plugga SO. gick sådär, jag kommer inte på nånting!
det har gått lite bättre nu ikväll. men eftersom jag ska träna klockan åtta så hinner jag inte så mycket mer idag.
den ska vara inne på torsdag så jag måste göra klart den i morgon eller på onsdag.

ganska ointressant jag vet.

en intressant sak dock är att jag fick nya FRIDAtidningen idag och det är ett stort TokioHotel-Special. Det gjorde min dag vill jag lova!
Inte för att det stod mycket man inte visste, men man fick deras autografer. Det bästa av allt, håll i hatten:
Tokio Hotel kommer förmodligen att spendera dagen efter konserten i Stockholm. De är lediga dan efter och om de inte tar färjan till Finland så stannar de här i stockholm. jag och resten av ligan (emelie,petra,julia) skrek som stuckna grisar.
TH kvar i Sthlm. likaså vi. Helt underbart!

nej nu måste jag springa och byta om för att sedan ta en promenad till musköten (vår idrottshall).

ha en bra kväll people!

puss
/L

skulle inte tacka nej till tom på stan.....
image504
mitt skrivbordsunderlägg. hur som helst, tom&bill in NYC. Tom&Bill i sthlm skulle ju inte direkt vara fult heller.
image505


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jag menar de, så irriterande =P

2008-03-17 @ 19:43:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: T`

sööt header :)

2008-03-17 @ 22:20:34
URL: http://AINARIEL.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0