champion

hej!
fick skolk på bilden för att jag såg en fotbollsmatch. kanske inte det smartaste eftersom att on skulle skriva omdömen om oss nu.

på kören har vi börjat göra körstämmor till revylåtarna, däribland back to black som jag ska sjunga, kul!

efter skolan for jag&petra till vårt efterlängtade droskan och kramades fick godis och pratade om sommarjobb.
även om jag inte äter godis då.
vi har inte pratat rejält om sommarjobb, ingen där kunde bestämma det.

hur som helst, ikväll ska jag plugga lite, ytterst lite spanska och sedan ska jag troligtvis se film med petra, disturbia. åh mys.
petra är ledig imorgon för hon ska bort, kill me.

torsdagar=jobbigaste dan
lov=hallelujah

puss
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0