butterflies inside.

Jag blir alldeles, alldeles sentimental när jag hör fina låtar och en bild på Tom i skallen poppar upp.
Jag kan inte hjälpa det, jag är fast. Han är den jag vill ha. Det jobbiga i det hela är att det är omöjligt.
Men jag älskar dig ändå. Jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig.
Och jag tror att jag skulle älska dig ännu mer om du älskade mig tillbaka. Det är klart jag skulle.
Och jag säger som alltid att man inte kan vara kär i en kändis. Men förälskad kan man vara. Jag är ett levande bevis på det. Man måste väl träffa personen i fråga innan man kan uttala sig om kärlek. I tanken är du i alla fall min. Jag vill inte ha nån annan. Nobody but you.

If you would take my hand, baby I would show you
Guide you to the light babe
If you would be my love, baby I will love you, love you
'Til the end of time
I just wanna touch and kiss
And I wish that I could be with you tonight
You give me butterflies inside.

image550


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: han är cool ;)

2008-03-27 @ 18:22:22
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0